Back to the office HR drama: Kako olakšati povratak u urede nakon godišnjih odmora?

Back to the office HR drama Kako olakšati povratak u urede nakon godišnjih odmora

Dragi naši HR heroji, dobro došli u novu sezonu! Nakon ljetnih radosti i uživanja na godišnjem odmoru, vrijeme je da se suočimo s back to the office izazovima koji nas čekaju u svijetu ljudskih resursa. Bez brige, jer smo pripremili ovaj članak kako bismo vas osvježili i osnažili za uspješan povratak u radnu svakodnevicu. U nastavku ćemo istražiti najčešće izazove s kojima se suočavate nakon godišnjih odmora i pružiti vam rješenja koja će vam pomoći da svoj tim ponovno pokrenete s osmijehom na licu.

Nestali e-mailovi i natrpani inbox

Povratak na posao nakon godišnjeg odmora često znači suočavanje s nizom e-mailova koji su se nagomilali dok ste bili odsutni. Gubljenje pojmova u gužvi e-mailova može biti frustrirajuće i zahtijeva mnogo vremena da se uhvatite u koštac s poslom.

Kako pobijediti kaos u inboxu: organizirajte e-mailove po prioritetima i važnosti. Definirajte kratke rokove za odgovore na kritične e-mailove. I, da, za sve ostale – arhivirajte ih bez grižnje savjesti!

Pitanja o radu na daljinu i povratku u ured

Nakon dugog razdoblja rada na daljinu, pogotovo nakon godišnjih odmora, mnogi zaposlenici postavljaju pitanja o home officeu ili mogućnostima fleksibilnog rada. Ovo može biti izazovno za HR tim, jer svaka osoba ima različite potrebe, ali i opise radnih mjesta.

Kako olakšati povratak u ured: organizirajte informativne sesije i radionice o planiranim promjenama u radnom okruženju. I ne zaboravite, komunikacija je ključ – otvoreno i iskreno razgovarajte sa zaposlenicima o njihovim potrebama i zaduženjima.

Raspoloženje na poslu i motivacija zaposlenika

Povratak s godišnjeg odmora često može donijeti gubitak pozitivnog raspoloženja i motivacije kod zaposlenika. Dugački topli dani zamijenjeni su radnim obvezama, što može dovesti do pada produktivnosti i povećane stresa.

Kako vratiti osmijeh na lica zaposlenika: Potaknite timsku atmosferu s neformalnim sastancima i team-building aktivnostima. Razmislite o nagradama i poticajima koji će motivirati zaposlenike za postizanje ciljeva.

Planiranje i raspored obuka i edukacija

Nakon godišnjeg odmora, važno je osigurati da svi zaposlenici budu osposobljeni i osvježeni za rad. Planiranje obuka i edukacija može biti izazovno, posebno ako postoje specifični zahtjevi pojedinih odjela.

Kako olakšati planiranje obuka: upotrijebite tehnologiju kako biste organizirali online obuke i radionice. Razmislite o suradnji s vanjskim partnerima koji mogu pružiti posebne edukacije prilagođene potrebama vaše tvrtke.

Svakako savjetujemo da proučite GroMar VR leadership trening i javite nam se ako želite saznati dodatne informacije.

Poboljšanje internih komunikacijskih kanala

Povratkom na posao, važno je osigurati učinkovitu internu komunikaciju između različitih odjela i timova. Loša komunikacija može dovesti do propusta u projektima i poteškoća u koordinaciji timova.

Kako poboljšati internu komunikaciju: koristite digitalne platforme i alate za timsku suradnju kako biste olakšali razmjenu informacija. Redovito organizirajte sastanke timova kako biste osigurali sinkronizaciju ciljeva i napretka.

Kreiranje “back to the office” videa s GroMarom

Jedno od rješenja za olakšavanje povratka na posao nakon godišnjeg odmora je kreiranje “back to the office” videa u suradnji s GroMarom. Naša tim specijaliziran je za izradu kreativnih i informativnih explainer videa koji će vašim zaposlenicima pružiti sve potrebne informacije o povratku u ured i novim smjernicama.

U našem “back to the office” videu, možete predstaviti ključne promjene u radnom okruženju, politikama tvrtke i sigurnosnim mjerama. Također, možemo dodati dozu humora i kreativnosti kako bismo podigli raspoloženje zaposlenika i potaknuli njihovu motivaciju.

Preuzmite kontrolu nad povratkom u ured s kvalitetnim, informativnim i duhovitim “back to the office” videom koji će vašim zaposlenicima olakšati tranziciju i osigurati uspješan start u novu sezonu!

 

Suočavanje s izazovima nakon godišnjih odmora nije nimalo lagan zadatak, ali uz pravilno planiranje i kreativne pristupe, možete olakšati povratak u radnu svakodnevicu. Potrudite se da vaši zaposlenici osjete vašu podršku i brigu kako biste osigurali produktivno i ugodno radno okruženje.

Imate multimedijsku ideju koja vam u ovom procesu može pomoći? Javite se GroMar timu!

 

Porazgovarajmo o najboljim e-learning rješenjima za tvoju tvrtku

Nazovi nas

GroMar tim

+385 91 7933 900

Pošalji upit




    Administrator vaših osobnih podataka prikupljenih u dopisnom postupku je Gromar Sp. z o. o./LTD sa sjedištem u Lođu 93 - 305, Tuszyńska 98. Više informacija o obradi podataka možete pronaći na web stranici https://gromar.hr/gdpr/korespondencija/

    Javi nam se!