Interaktivna multimedija — kako je koristiti u obrazovanju i poslovanju?

Interaktivna multimedija — kako je koristiti u obrazovanju i poslovanju?

Zašto je interaktivna multimedija najbolji način za pamćenje sadržaja? Saznajte kako se koristi u obrazovanju, poslovanju, medicini, kulturi ili industriji nekretnina!

 

Interaktivna multimedija nudi mnogo načina za dijeljenje teksta, zvuka, videa i animacije. U poslovanju i obrazovanju omogućava dvosmjernu komunikaciju koja razbija kalupe, motivira polaznike na djelovanje i omogućuje im primanje povratnih informacija. Zahvaljujući interaktivnim multimedijskim tehnologijama, možemo brzo razumjeti najvažnija pitanja stimulirajući mozak i pamćenje. Upoznajte primjere multimedijskih aplikacija i saznajte kako ih možete koristiti u prodaji, obrazovanju, medicini, nekretninama ili kulturi.

 

Što je interaktivna multimedija?

 

Interaktivni multimedijski sadržaji su proizvodi i usluge stvoreni u digitalnim okruženjima čija je osnovna značajka interakcija između računala i korisnika. Za razliku od jednosmjernih medija (npr. televizija ili audioprijenos), u interaktivnoj multimediji radi se o razmjeni informacija između živog čovjeka i uređaja. I to u oba smjera!

 

Korištenje interaktivnih aplikacija obično uključuje gledanje pokretnih grafika i videa, slušanje zvukova ili analizu digitalnog teksta. Također je potrebno koristiti računalni miš, touch screen ili glasovnu naredbu kako bi se dobila određena povratna informacija. Toliko mnogo mogućnosti u korištenju interaktivne multimedije znači da njezini različiti oblici čine revoluciju u obrazovnim i komercijalnim tržištima diljem svijeta.

 

Učenje pomoću interaktivne multimedije

 

Svatko stječe znanje putem osjetila. Neki ljudi vizualno uče, neki uče slušajući, drugi „hvatajući“ bilješke. Takve različite metode učenja otežavaju provođenje univerzalnih poslovnih aktivnosti ili aktivnosti obuke koje će uzeti u obzir potrebe svake osobe. Pogotovo ako koriste znanja koja se predaju na klasičan način, u obliku običnih sadržaja ili standardnih predavanja.

 

Dakle, koji je najbolji način za usvajanje informacija? Praktično u svakom području života, interaktivna multimedija postaje idealno rješenje. Riječ je o 3D animacijama, digitalnim igricama, edukativnim filmovima, tehnologijama virtualne ili proširene stvarnosti čija je glavna prednost zaokupljanje svih osjetila i njihova atraktivna forma. Učinak korištenja multimedije je bolje razumijevanje predmeta, pomoću pristupa širokom spektru informacija prezentiranih na zanimljiv način. Štoviše, multimedija u nama izaziva iskustva i emocije koje jednostavno nećemo pronaći u shematskim sadržajima. Sve to, naravno, utječe na bolje pamćenje sadržaja.

 

Gdje se mogu koristiti multimedijski alati?

 

Multimedijski projekti i realizacije koriste se u gotovo svakoj tvrtki ili ustanovi. Bez obzira na to jesu li kreirani za potrebe e-learning treninga, prodaje, iskustvenog marketinga, sajmova, kulture ili industrije, oni svojim primateljima olakšavaju komunikaciju i učenje. Provjerimo kako se virtualna stvarnost, explainer video, edukativne igre, virtualne šetnje i mnoge druge vrste multimedije mogu koristiti u raznim industrijama.

 

Interaktivna multimedija u poslovanju

 

Multimedija je uobičajena u korporacijama koje obučavaju zaposlenike u velikoj mjeri pomoću gotove ili prilagođene online obuke. Animacije, videozapisi, pa čak i virtualna stvarnost koja se koristi u e-tečajevima ne samo da izazivaju veći interes polaznika, već također omogućuju optimizaciju troškova utrošenih na obuku većih grupa.

 

Interaktivna multimedija pojavljuje se, među ostalim, u obukama koje su zakonski propisane, npr. u online obuci o zaštiti na radu, o zdravlju i sigurnosti. Tu svoju ulogu vrlo dobro igraju eksplaineri, odnosno filmovi s objašnjenjima koji na najjednostavniji način prikazuju komplicirane procese i procedure tvrtke. Materijali su posebno korisni u tvrtkama s velikom fluktuacijom osoblja, npr. u industriji, logistici ili HoReCa sektoru. Odnosno, gdje god je organiziranje stalne obuke s trenerom teško zbog visokih troškova.

 

Interaktivna multimedija u prodajnoj industriji

 

Proizvođači svakodnevno obučavaju svoje zaposlenike o novim proizvodima, što se može pokazati u online obuci u obliku rendera proizvoda. 3D vizualizacije omogućuju bilo kakav prikaz predmeta i njihovih najsitnijih detalja, što olakšava usvajanje novih informacija, npr. među članovima sales timova u raspršenim prodajnim mrežama.

 

Interaktivne obrazovne igre izvrsno funkcioniraju u e-tečajevima za potrebe timova korisničke službe. Tijekom igre zaposlenici, primjerice, gledaju video o pritužbi kupca, a zatim iz niza opcija biraju radnje za rješavanje problema. Na taj način uče kroz konkretnu interakciju.

 

Drugi primjeri multimedije u prodaji mogu se pronaći, primjerice, u trgovačkim centrima koji koriste AR rješenja u navigacijskim aplikacijama. Zahvaljujući njima, možete vidjeti trgovački centar u modeu proširene stvarnosti s uputama rute postavljenim na sliku.

 

Interaktivna multimedija u visokom obrazovanju

 

Multimedijske materijale obično koriste sveučilišta koja su usmjerena na e-učenje. Kao rezultat, znanje je studentima dostupno 24/7. Multimedija, npr. u obliku interaktivnih predavanja, omogućuje značajno smanjenje troškova vezanih uz organizaciju didaktičkog procesa na sveučilištima. U slučaju međunarodnih škola, one su osnova za moderno obrazovanje koje se može provoditi putem interneta s bilo kojeg mjesta u svijetu.

 

Multimedija za edukacijske centre i škole stranih jezika

 

Mnogi centri za edukacije i škole stranih jezika imale su financijske poteškoće zbog pandemije i povremenog lock downa. Jedan od razloga bio je i potpuni nedostatak multimedijskih rješenja koja bi polaznici mogli koristiti.

 

Dobro promišljena produkcija multimedije i izgradnja baze podataka vlastitih online tečajeva omogućuje da obrazovni posao bude otporan na buduće krize. Dodatno, korištenje jednostavnih LMS platformi za postavljanje multimedije prednost je u vidu samostalnog upravljanja materijalima, bez potrebe za zapošljavanjem novih ljudi.

 

Interaktivna multimedija u industriji nekretnina

 

Multimedijske tehnologije postaju sve češće u industriji nekretnina. Promocija stanova i kuća namijenjenih prodaji ili najmu nisu samo dobro dotjerane fotografije. Videomarketing ovdje ima veliku moć. Virtualne šetnje i videozapisi koji se dijele na društvenim mrežama znače da kupac može brzo vidjeti stan, procijeniti njegovo opće stanje, funkcionalnost i pogodnosti već u fazi pretraživanja. I sve to bez izravnog kontaktiranja agenta za nekretnine.

 

U području industrije dizajna interijera multimedijska produkcija također ima što ponuditi. Proizvođači namještaja ili dodataka za interijer svojim kupcima nude aplikacije koje im omogućuju virtualno postavljanje proizvoda u vlastiti stan. Zahvaljujući AR tehnologiji, digitalno “preuređenje” kuće više ne zahtijeva posjet fizičkoj trgovini.

 

Interaktivna multimedija u medicini

 

Jedna od industrija koja je postala posebno zainteresirana za virtualnu stvarnost je medicinska industrija. VR tehnologija omogućuje liječnicima višekratno izvođenje složenih operacija, čak i prije završne operacije. Zahvaljujući tome, mogu trenirati i napraviti mnogo pogrešaka bez ozljeđivanja pacijenata.

 

Simulatori za liječnike s VR rješenjima simuliraju teške i hitne medicinske situacije koje je moguće kontrolirano rješavati, a po potrebi i ponavljati. Virtualni trening olakšava učenje učenicima koji brže usvajaju anatomski sadržaj. Time se pacijenti mogu liječiti učinkovitije i bolje, čime se povećava njihova sigurnost, ali i stvaraju uštede u zdravstvu.

 

Interaktivna multimedija u kulturi i zabavi

 

Muzeji, kulturne ustanove, knjižnice ili zabavni parkovi mjesta su gdje se VR i AR rješenja mogu uspješno koristiti. Dobar primjer je muzej TrickEye u Južnoj Koreji, koji je jedan od prvih svjetskih muzeja proširene stvarnosti. Riječ je o atrakciji u kojoj svaka od soba ima standardne slike i izloške koji se počnu pomicati ako ih posjetitelj gleda preko zaslona pametnog telefona s muzejskom mobilnom aplikacijom. Stoga je AR tehnologija izvrstan način za diverzifikaciju edukativnih putovanja oko različitih objekata, bez obzira na temu.

 

Svijet kulture prepoznaje potrebu za digitalizacijom. Zato knowledge pills (pilule znanja, mali segmenti edukativnih sadržaja) koje nude sažete informacije upravo postaju zanimljiv interaktivni medij za učenje. To mogu biti kratke video, audio ili animacijske datoteke, gdje je najvažnije pravilo pristup “kratko, zanimljivo i straight to the point”.

 

Multimedijski alati za vaše poslovanje

 

Želite li koristiti interaktivnu multimediju u svom poslovanju? Planirate li zanimljivu nestandardnu obuku i želite maksimalno povećati uključenost zaposlenika? Kontaktirajte nas i s GroMar timom osmislite kreativnu multimediju

Porazgovarajmo o najboljim e-learning rješenjima za tvoju tvrtku

Nazovi nas

GroMar tim

+385 91 7933 900

Pošalji upit




    Administrator vaših osobnih podataka prikupljenih u dopisnom postupku je Gromar Sp. z o. o./LTD sa sjedištem u Lođu 93 - 305, Tuszyńska 98. Više informacija o obradi podataka možete pronaći na web stranici https://gromar.hr/gdpr/korespondencija/

    Javi nam se!